Abschied Monika Liniger

"Und immer sind da, Spuren deines Lebens, Gedanken, Bilder und Augenblicke. Sie werden uns an dich erinnern, uns glücklich und traurig machen und dich nie vergessen lassen."

Truurig nähme mir Abschied vo üsere liebe Vorstandskollegin, Leiterin, Turnkollegin und Fründin


Monika Liniger

12. Juli 1969 - 4. Dezember 2014


Du hesch kämpft und verlore.
Du wirsch immer i üsem Härze si. Mir wärde di nie vergässe und immer
i beschter Erinnerig phaute, was du aues für üs gmacht hesch.

 

 

 

 

 



Abschied Marie Löffel

 


Truurig und mit schwärem Härze näh mir Abschied vo üsem Gründigs- und Ehremitglied


Marie Löffel

16. November 1921 - 14. Januar 2013


Danke viu mau für aues was du für üs gmacht hesch.

Mir wärde di nid vergässe.

 

 

 

 

 



Abschied Cornelia Marolf

"Es weht der Wind ein Blatt vom Baum, von vielen Blättern eines.
Dies eine Blatt, man merkt es kaum, denn eines ist ja keines. Doch dieses eine Blatt allein, war Teil von unserem Leben, drum wird dieses eine Blatt allein uns allen immer wieder fehlen!"

 

Truurig und mit schwärem Härze näh mir Abschied vo üsere gliebte Fründin und Turnkollegin


Coni Marolf

4. August 1992 - 17. Mai 2012


Du wirsch immer i üsem Härze si. Mir wärde di nie vergässe.